nedräkning till helgledigt

nu jobbar jag bara inatt också sen är jag ledig heela helgen, ska bli så otroligt skönt. denna ledigheten är efterlängtad kan jag lova. är verkligen less på allting nu. vill bara va hemma. men så är det ibland...
men jag kommer räkna varje minut hela natten tills det att jag får köra hem till mitt kära ängelholm, längtar såå otroligt mycket!

fick min jävla mens igår med. har haft ont i magen hela natten så jag knappt kunnat stå upp, så allt jobb har tagit enormt mycket längre tid än det normalt gör. men två alvedon när jag kom hem gjorde susen och jag kunde somna.
får sånt sug efter choklad när jag har detta skitet också, så jag köpte mig ett litet choklad, mörkt dock - det är inte lika onyttigt som ljust. har lärt mig att äta det nu. man kan inte äta så många bitar. men det är bättre det än att kränga i sig ett helt ljust choklad ju. 

              

jag köpte den längst till höger!

sådär ser mitt mellanmål ut nu ikväll när jag sitter i receptionen. dock inte hela chokladet, men några bitar. mest bara för att stilla det värsta suget.
vi satt precis och diskuterade, jag och jessica,
hur kan man få sånt enormt sug efter nåt bara för att man blöder mellan benen???
knäppt egentligen.

nu ska jag leta upp något nytt gott matrecept som jag och paul kan laga på söndag när vi ska ha mysmiddag hemma. sen ska jag sätta mig och läsa min se&hör.

tjingeling



Jennie

Under mensen spelar alla hormoner spratt i kroppen, därav sötsuget. Jag är likadan fast får mest sug under ägglossning.

2010-02-11 @ 17:55:28
Bloggadress: http://nennsan.blogg.se/

elle

aa den bilden är jätte fin:)

det är min favorit seen i första filmen, vilken se gillar du bäst (aa om du har sett den då)

:)



kram elle

2010-02-11 @ 18:36:20
Bloggadress: http://hallonflickan.bloggagratis.se

marie

haha det är bara att stå emot sötsuget! :) Gör något annat istället ;) Men visst äre svårt.. Men sex är ett nedrans bra alternativ ;) Tar faktiskt bort mensvärken också så det är ju bara positivt med det!!



IIhh inte alls många dagar kvar nu tills jag får krama om dig hjärtat!! :D Tänka sig så underbart!!

2010-02-11 @ 18:39:05
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

Becca

sv: Jo men de hade nog varit bra!

2010-02-11 @ 18:42:17
Bloggadress: http://isladebecca.blogg,se

marie

det är det som är tanken :) Att vi ska ha med den! Så det blir nog kanoners!



Vi är borta ca 3 veckor, den 6 mars är vi hemma gen, då äre slut på shoppingen å badandet å solandet :P

Haha men å andra sidan så äre ju bara att blicka framåt till nästa resa å speciellt nästa år... haha!!



Joo lite nervös börjar man bli nu, allt är ju inte fixat ännu :( haha!! Heeeelt galet! Å vi åker snart, men så äre.. Det ska nog gå bra!



PUssar

2010-02-11 @ 20:05:26
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0