otrolig smärta

vaknade för en stund sedan med den värsta huvudvärken denna värld har skådat. sjukt ont har jag, smärtan gör så jag känner mig helt yr och mår dåligt. vet inte vad det är för huvudvärk, har ju ändå sovit ordentligt inatt, ca 10 timmar. så det kan inte vara trötthet. tabletter har jag tagit och jag har ätit lite men det hjälper inte. vill bara ligga ner och försvinna. :(
eller somna så jag inte känner det. fan, det är så grymt irriterande. jag vill inte ha ont i huvudet. jag vill jobba. är ju inte ens hemma idag, är hos mina föräldrar.
det känns så himla dumt att vara hemma från jobb också. jag vill verkligen inte det egentligen. men vad ska man göra. har så ont så jag nästan ser dubbelt. sjukt knäppt känns det och sjukt ont gör det.

man ska ju inte sitta vid datorn då, så jag stänger ner nu och lägger mig under täcket och försöker försvinna, ska bara ta ett glas vatten först. är helt torr i munnen.

hoppas alla ni läsare mår bättre än vad jag gör idag!


marie

kan rtinga dig från mamma vid 6 ikväll då? :)

Har inte varit mig själv det senaste.. en liten down period... men i will!

Puss

2010-02-07 @ 14:26:41
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

marie

va handlar det om då?

2010-02-07 @ 14:29:03
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

marie

va äre om semestern då?

Jag har ju alltid semester så det är ju bättre att du snackar med micke då :P

2010-02-07 @ 14:36:12
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0