presenter i lördags :)

mina vänner är underbara. jag fick minsann lite presenter i lördags när jag hade fest. inte alls meningen egentligen men gud så glad jag blev. helt rörd. här tänkte jag visa vad jag fick.

hemmagjort kort i hellokitty och halsband av marie & micke



underbara ljusstakar av emilia

kolla så fint emilia packat in det, i det lilla är där ljus som är till

jättefina glas av therése, jimmy, krister & micke

en flaska vin och choklad av hampus & tony

världens sötaste tidning med mobilstrumpa och mobilsmycke av therése

italiensk gourmetkrydda som luktar ljuvligt av maria och john

chokladask av sarah, daniel, sofie och dan


tack alla underbara vänner för att ni förgyllde min kväll. ni är guld värda och förtjänar att omnämnas flera gånger om: emilia, lisette, fredrik, viktor, therése, jimmy, krister, micke, sarah, daniel, emelie, lina, sofie, dan, marie, micke, tony, hampus, tim, david, johan, kenneth, anders, andreas, mita, maria & john.
hoppas jag inte har missat någon nu. hehe. ;)



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0