skönt med lugn och ro

just nu sitter jag och ser filmen på trean "en andra chans". kan inte hitta vad den heter på engelska någonstans, är det någon som vet? jag vill så gärna ha den men jag kan inte hitta den.
sitter just nu och gråter. tårarna bara rinner. den är så sjukt sorglig men ändå så bra.

paul är hos en kompis och målar lite. men han kommer snart hem igår. för vi ska iväg även ikväll. ska hem till tobbe och malin i åstorp och äta middag och sen gå på bio i helsingborg. ska bli trevligt som fan. vi ska sen farsan. hoppas den är rolig! :)

 

nej minsann. nu ska jag stänga ner bloggen ett tag och spela lite supermario. man måste passa på när man är ensam ju, annars vill bara paul va med.

 

tjingeling



Suneeta & Chanel

Ja ibland kan det faktiskt vara skönt med lugn o ro =)

2010-02-13 @ 14:59:44
Bloggadress: http://chanelsuneeta.blogg.se/

lukes

Vad ska du göra på alla hjärtans dag? :)

2010-02-13 @ 15:02:19
Bloggadress: http://nattstad.se/lukes

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0