stunden är kommen, äääntligen!

gud ja, jag är överlycklig. litegrann i alla fall. ska vara ledig i fyra dagar nu. kan knappt fatta att det är sant. det tråkiga är bara att städning och tvätt bland annat står på schemat dessa fyra dagarna. imorgon är det fest såklart. :) ska tura och sen dra ut i helsingborg, vi blir ett helt gäng. berättar mer när jag vet mer!

nu ska jag bara sova några timmar, sen blir det att gå upp och duscha och sånt och göra iordning lite här hemma. ikväll när paul har slutat jobba ska vi handla lite mat. blir på willys denna gången, dem hade massa erbjudanden på saker som vi ska handla och som vi handlar varje månad ändå så då passar det utmärkt. vi brukar ju annars handla på icamaxi, och det är ju dyraste alternativet. hehe. kanske vi tjänar en slant nu, vem vet.

lön idag också, varför känns det som om övergripande delen av den bara studsar!??!?!?!?

nej minsann. nu ska jag smälla igång en film och somna till den.

tjingeling


Anonym

Precis vaad jag känner !! Lönen hinner bara precis titta in på mitt konto sen är hälften slut innan du ens sett röken av dom!!!

2010-02-25 @ 13:40:24
Bloggadress: http://jemj.blogg.sr

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0