super mario bros till nintendo wii

det är fan det absolut roligaste spelet jag har spelat på hur länge som helst. vi har suttit hela kvällen nu, jag och paul, och vi har kommit så pass långt att vi har klarat bossen på värld 3. man kunde knappt släppa det, fick typ dra bort paul ifrån spelet nästan när det var dags att lägga sig. hehe. nästan i alla fall.
men så blir det när man är helt inne i nåt.

han ligger nu och sussar bredvid mig och jag tänkte blogga lite. ska försöka få rätt på dem sista detaljerna i designen också tänkte jag. men har sagt till mig själv att max en halvtimme, sen är det dags att sova. måste upp i någorlunda tid imorgon också så jag hinner med något innan det är dags att köra till jobbet.

nej gud, jag får börja nu, för annars tickar min halvtimme hur snabbt som helst. hehe. bjuder på en bild från spelet så länge. en sån här bild får väl vem som helst sugen, eller??



Annso

Ja, precis så är det.. Sjuuukt kul!!

2010-02-05 @ 03:29:40
Bloggadress: http://towhatcost.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0