systemåterställning igångsatt

nu har jag precis vaknat och satt igång systemåterställning och ominstallation på min dator. kommer säkert ta megalång tid. sitter just nu vid pappas dator och har fixat hem ett nytt antivirus-program, för uppenbarligen var det jag hade inte tillräckligt bra.

blir att köra till jobbet om nån timme. men ska se så jag får rätt på datorn så mycket som möjligt innan dess.

stackars paul har skitont i halsen efter det som hände på festen, han ska nog till läkaren idag. han hade ju värsta märket där innan då precis efteråt, sen så nu har han fått jätteont där och någon sån kota som sitter i halsen hänger antagligen inte ihop med resten, det ser skitkonstigt ut och knakar och har sig. hoppas det inte är något allvarligt. men nu har han haft ont i över en vecka så jag tycker det är dags att kolla upp det.
men vi får väl se om det är ngt att bry sig om.

tänker inte tala om vad det var som hände, hoppas ni respekterar det. jag gör det när allt är över, det lovar jag!

nu ska jag upp och se hur det går för datorn min!

CIAO!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0