time to work for real

mm. minsann. nu kan jag snart inte sitta här inne och lata mig längre. det är snart dags för mig att ta på mig varma jackan och bege mig ut i kylan. sen kommer jag att befinna mig där ute resten av natten. slutar halv fyra. men det är ändå hela natten för mig. hehe.
sen kör jag ju hem till mamms och papps och sover.

kom just på. jag missade melodifestivalen heeeelt i lördags. PANIK.
inte bra. jag som skulle ha värsta recensionerna här i bloggen efter varje deltävling. där sprack det. vet ju inte alls var man kan lyssna en liten snutt på varje bidrag heller nu i efterhand. är det någon som vet?

men på lördag ska jag minsann se det. ska visserligen på kalas då, min lillebror fyller år nästa måndag. men man ska väl kunna sitta och se bidragen i alla fall fast man är på kalas hos sina föräldrar? det tycker i alla fall jag. och det tänker jag minsann göra. :)

kommer snart upp ett filmtips till innan jag sticker ut och kör.

annars får ni ha en bra kväll!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0