today is a good day

i morse när jag vaknade var det inte alls lika motigt som det var igår att gå till jobbet. satt en stund och meckade med bloppis-bloggen, sen körde jag in om netto på vägen till jobb och inhandlade melon, körsbärstomater, en tidning och lite mineralvatten. natten är räddad!
sen kändes det liksom bra när jag klev in på kontoret. totala motsatsen mot hur det var igår kan jag säga.

sitter just nu i receptionen och riktigt bävar för att gå ut i kylan, trots att det inte alls är så kallt som det har varit den senaste tiden. har till och med tagit av vinterfodret i min jacka. men det är ändå kallt, man vill ju liksom inte ut i kylan när man sitter inomhus i värmen. men en kopp varm choklad, sen är man upptinad i hela kroppen! :)

det har blivit många bra saker bestämda idag.

♥ imorgon kommer rebecka och hälsar på. det blir fika, middag och filmmys!
♥ på torsdag ska jag besöka min kära vän jessica för fika / lunch.

ser ut som två riktigt bra lediga-dagar. gud va mysigt det ska bli. paul får jag ägna tid åt på torsdagkväll, hihi. man får riktigt planera in det i kalendern för att det ska gå ihop. men jag älskar det.

nu ikväll har jag även suttit och kollat lite resor. egypten ser underbart ut, fick även reda på av rebecka att hon faktiskt ska vara guide där, precis där vi har pratat om att vi ska resa. gud va skoj det hade varit. ska faktiskt ta en titt på internet redan imorgon tillsammans med paul hade jag tänkt. rebecka kan ju visa och så. oooh, vilken dröm det hade varit. det är ju faktiskt enda stället som paul har sagt att han faktiskt skulle kunna tänka sig att åka till. så hur bra hade inte det varit? det ser så himla mysigt ut.


 

är det någon som har varit i hurghada-området i egypten
som kanske kan berätta lite om det? vilka hotell är bra?
vad ska man passa sig för? borde vi inte alls åka dit?
när är det bäst att åka? vad tyckte ni om det?
vad finns det för typ av utflykter där?
hur är maten? finns det bra shopping?




Cissi

Låter bra de =)



Joo de har ja och den är jätte fin ser även att du lagt in endel.

ska se om ja orkar göra de ja med i morgon.

Hur får jag ta på lösenet?

2010-02-16 @ 20:36:45
Bloggadress: http://iissic.blogg.se/

Cissi

Oki Oki den är borta nu :P

Ja men de låter som en bra ide, att allt är så som du har nu kan man säga?

2010-02-16 @ 20:51:00
Bloggadress: http://iissic.blogg.se/

Emilia

Skulle inte vi fika imorn???

2010-02-16 @ 20:55:48
Bloggadress: http://nomorehope.blogg.se/

Emmelist

har du ätit semla idag då?



oja, egypten sägs ska vara jättefint! min kompis var där för 2 år sedan. hon sa att det var helt underbart. perfekt om man gillar att dyka!

2010-02-16 @ 22:03:02
Bloggadress: http://emmelist.blogg.se/

marie

Ska ni åka nånstans så herregud Thailand! Å förresten? vem vare som sa att det inte fanns större storlekar att allt var minimalt? Finns ALLT till alla!



Midsommar hade vi redan pratat om väl? ´Fall jag inte minns fel, men absolut! Vart när hur?



Måste berätta, igår traskade vi upp på en gata som vi inte besökt tidigare, vi hitta en hel affär med bara hello kitty :P så nu har vi hittat två ;) Tyvärr äre mest väskor å kläder till småbarn å hårpynt å sånt.. Å det tror jag inte riktigt faller dig i smaken eller? Men vi kan kolla på det fall det är något du vill ha kanske? Annars finns det ju en nedrans massa annat förutom hello kitty..



Puss

2010-02-17 @ 06:32:17
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

EN MASJÄVEL

har itne riktigt tid med att ta tag i nått nytt just nu men sen hakar jag säkert på bloppisen :D



läget?

2010-02-17 @ 13:01:45
Bloggadress: http://mandyego.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0