virus på datorn :(

tyvärr så har jag fått virus i min dator.

den började varna hejvilt om trojaner och sånt igår. så jag har tagit bort allting från den och ska formatera om den och få in windows på nytt och hela köret. så jag kommer antagligen inte kunna ha lika bra uppdatering som vanligt. men det får ni stå ut med. förhoppningsvis så har jag fått rätt på det tills imorgon, men har vi otur så lär det ta tills helgen. :(
men det får vi verkligen inte hoppas. som tur är så har jag min mobil så jag kan blogga lite via den och jag ska sova hos mina föräldrar nu i veckan så det kan bli en del ändå, men inte alls i samma utsträckning tyvärr.

just nu sitter jag på jobbet och tråkar. ska snart sätta mig och läsa lite hänt extra och snacka skit med lisette.

 

vad hittar ni på idag?



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0