@ work

då sitter man på jobbet och tråkar igen. har ätit min lunch och börjat snacka lite skit med camilla, ska snart ta upp min bok och läsa lite. den är så otroligt spännande just nu. kunde knappt lägga den ifrån mig när jag gick och la mig igår. det är den här boken jag läser!

håller även på att fixa ordning på designen på bloppis-bloggen. men det går inte riktigt som planerat. ingenting går min väg just nu! ni hittar bloggen här.

ni glömmer väl inte att slänga iväg en kommentar om även ni vill lägga upp saker där i framtiden? ni kommer i så fall att få lösenord och inloggning och allt så det är bara fritt fram. köpen sköter ni själva med köparen sen. mest bara en samlingsblogg ju. bara hör av er!
verksamheten har inte startat än men det är på god väg. en header har kommit dit och det är bara sidan som ska ordnas till så det ser snyggt ut, men det går inte riktigt som jag vill just nu. sen ska inloggningsuppgifter skickas ut och annonser läggas upp. det kommer nog bli riktigt bra det här!

polisen hade ringt min kusin idag med, och det ser ljust ut! :)
om vad skriver jag inte ut än, det får bli när allt är över. vill inte skriva något jag inte borde.


vad har ni för er ikväll då?



Cissi

men du har ju lite tid iaf :P en annan slutar ju inte fören 18.00 :P

var inne och kikade på den nu, den ser väldigt bra ut, kanske någon ändring här och där. men annars så är den skit bra =D



hum....ja till att börja med så tycker ja att alla som ska lägga upp saker på den sidan kan göra en länk under sina länkar, sen kan man sju skriva om den, kommentera andras bloggar osv =D



Wolfman, skit dålig haha :P

2010-02-15 @ 18:13:11
Bloggadress: http://iissic.blogg.se/

marie

Glömt min blogg eller?!

Har hittat ett halsband till dig idag, slänger upp en bild på det inne på bloggen så du kan kika på det,..

Hoppas att du blir nöjd, jag hittar säkert mer, men detta var början! Har ju bangkok kvar också ;)



Ska proppa i mig lite kvällsmat nu :) Sen ska vi bada i badkaret å sen äre läggdags.. Pusspuss

2010-02-15 @ 19:21:41
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0