dagens outfit!

idag har jag verkligen fått ut hur mycket som helst av min lediga måndag, mer än jag normalt brukar få. det var ju besiktningsdags idag, men tyvärr så blev det ingen besiktning. tråkigt. dem hade fått sjukdom på stället och inte lyckats få in någon ersättare. tråkigt men sant. så dem bokade in en ny tid till mig, imorgon i helsingborg. det var den enda lediga tiden i hela skåne imorgon. som tur var så lyckades jag få den!

såhär har jag i alla fall sett ut idag:


svart långlinne New Yorker vit lång-kofta Gina Tricot
leggings ? Fått av mamma benvärmare Gina Tricot
svarta uggs Ellos hellokitty-klocka Ur&Penn



Linn-Lay

ahh ok :) hur har din dag varitt då?

2010-01-26 @ 18:26:16
Bloggadress: http://linnlay.blogg.se/

Henke

Skitfint! Elegant och läckert!

2010-02-12 @ 10:42:47

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0