"DU SOVER PÅ JOBBET"

detta jävla snöovädret har orsakat massor med trafikstörningar och olyckor och skit. det är verkligen inte roligt att vara ute. MINST SAGT. men jag ska vara det hela natten. mindre kul. menmen. man borde egentligen få extra betalt i såna här väder. haha. men det är väl långt borta i drömmarna. hehe. kommer typ aldrig att ske.

var på besiktning innan idag och bilen gick INTE igenom. mitt vänstra halvljus var riktat fel så jag måste rikta rätt det. en sån riktigt sur kille var det som hade hand om min bil. kunde han inte bara be mig fixa det snarast möjligt? nej nu ska man behöva betala 150 spänn för en ombesiktning för en sån skitbagatell när man vet andra som fått igenom sina bilar med betydligt grövre fel. kasst!

jag har nu planerat vad det ska bli för middag på fredagkväll när micke och marie kommer. ska bli så himla mysigt. värsta middagen är planerad, har suttit i flera timmar och letat efter recept och så. skitsvårt att hitta men nu äntligen. längtar såå!
bara hon kunde ringa snart. :(

mamma ringde innan och nästan skällde på mig. fast hon gjorde det av oro. hon sa att jag minsann skulle stanna på jobbet och sova där istället för att köra hem. det var typ en order!
bara det att hon nog inte tänkte på då att mina arbetsuppgifter främst består av att köra bil mellan alla mina objekt och det är på massa småvägar som är mycket mindre än dem vägarna som jag kör på när jag kör hem. ska nog inte oroa mig för just hemfärden, snarare alla dem andra timmarna på småvägarna. hehe. men det är så himla sött att hon oroar sig, jag blir glad!

oooooh. jag vill göra om min blogg nu. vill ändra designen helt. är så trött på den här.
någon som har lust att hjälpa mig???



Jennie

lilla vännen. Om du vill göra något drastiskt, ut och spring! Träna på exempelvis friskis o svettis, drick massa massa vatten. Är mycket fiber och grönt. Inte massa godis/glass/chips. Och för att gå ner i vikt måste man också ha motivationen och kunskapen om vad som är rätt och fel. När du tar till en sån drastisk sak som nutrilett kommer du tröttna efter ett tag och ge upp, tro mig! Du måste vara beredd i huvudet fullt ut innan du ger dig in på att gå ner i vikt. Träna upp din självkänsla och ge dig fan på att "det här klarar jag"!!! Och jag är säker på att paul tycker du är fin som du är <3

2010-01-27 @ 20:31:33
Bloggadress: http://nennsan.blogg.se/

Sophie

Jaså, ska nog till Väla inom de snaraste och då ska jag ta mig till din sko för att kolla :)

Älskar rea!

2010-01-27 @ 21:06:34
Bloggadress: http://lifeassophie.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0