en sömnig sandra...

...säger godmorgon till världen!

har faktiskt sovit mycket längre än jag egentligen skulle. men jag var väl trött. vi var uppe ganska länge igår och spelade pingis på mitt wii. det var mycket jämt. till en början vann han massor med gånger på rad, men mot slutet hade han inte en chans.
se själva. ;)

         

 

jaaa, det var himla skoj. vi spelar på hela olika sätt och vi har funnit varandras svagheter så enligt mig är vi egentligen lika bra, fast hans svagheter är lite svagare än mina svagheter. :)

 

förresten, paul ska ju börja på gym nu. han är helt inne på det. kul för honom. han har ju aldrig varit någon träningsmänniska innan så det ska bli kul att se. så vi ska väl börja lite ihop nu. han gillar gymet som fan som han och tobbe var och provade på. arnoldz heter det!
igår när han kom hem så hade han plockat ner en av deras skyltar längs med vägen och hade den med sig hem. han fick för sig att han skulle ha den på antennen på bilen. haha.



nej nu måste jag packa. måste köra om 25 minuter så det är lite att göra. ska försöka få i mig något att äta också.

ha en bra dag allesammans!



Lillasyzter

jasså?? vi fick det renoverat när vi flyttade in, så vi fick välja tapet och bänkskiva och så... var bor dudå??? vi bor i kållered utanför göteborg.

2010-01-22 @ 14:52:09
Bloggadress: http://lillsiz.blogg.se/

Sophie

haha fan vad söta!!!

2010-01-22 @ 15:06:17
Bloggadress: http://lifeassophie.blogg.se/

Cissi

Okej...jag vet faktiskt inte vem ja tycker..jag har så blandad stil själv :P



beror på...den är ju bra i 3D men ja tyckte att de var lite jobbigt att sitta 3 timmar igen för att se den i 3D men självklart är den bra i 3D, beror ju på om man orkar sitta hehe

2010-01-22 @ 15:25:19
Bloggadress: http://iissic.blogg.se/

Lillasyzter

okej :) nytt ät alltid fräscht lixom :)

2010-01-22 @ 19:10:09
Bloggadress: http://lillsiz.blogg.se/

Johan Kristoffersson

Hej!



Har ni varit inne på Wii shop något?



Undrar nämligen om ni vill vara med så vi båda två får 500 gratis Wii Points var att handla spel för där? Man kan bl a få ett gratis Nintendo 8-bitar spel eller ett digitalt Wii-akvarium för de poängen :)



Kampanjen funkar ifall ni inte varit i Wii Shop för första gången tidigare än för en månad sedan :)



Hör gärna av er om det verkar intressant.



Mvh Johan Kristoffersson

2010-01-28 @ 22:29:24

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0