ett enormt bra fynt

på min födelsedag när vi var ute och gick så hittade jag ett par skidglasögon på marken. nu känns det här lite fel ändå, men jag tog upp dem och det var inte en människa i närheten så jag tog med dem hem till stugan. riktigt snygga var dem.
kanske man skulle lämnat in dem i receptionen men VEM som tappar sina skidglasögon vet precis var dem är tappade? nej jag behöll dem faktiskt och jag ääälskar dem! är faktiskt jätteglad att jag hittade dem. för om inte jag hade tagit upp dem så hade någon annan gjort det och haft glädje av dem.

såhär ser dem ut:


jag försökte sen på kvällen leta upp dem på internet mest för att jag var nyfiken på vad det var för märke och så, och jag hittade dem bara på ett ställe och dem kostade 1499 kronor. snacka om att jag gjort ett bra fynd.
idag har jag använt dem och dem är riktigt bra!

det var ju faktiskt dessutom min födelsedag när jag hittade dem. :)

gjorde jag jättefel?


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0