festen officiell

då var festen som vi ska ha hemma hos oss den 30e januari officiell.
vi har sagt till nästan alla som är bjudna och en hel del har redan sagt att dem kommer så jag tror det kommer bli en helskön kväll!

jag fyllde ju år den 3e januari och jag får som föregående år slänga ihop lite härligt folk och festa till det hemma hos mig. det blev ju så sjukt lyckat sist! :)

om jag har glömt dig så släng bara iväg en kommentar! hehe. ;)



Emma

handelsprogramet, rätt drygt. men bra om man inte vill läsa vidare sen. :P

2010-01-12 @ 19:16:59
Bloggadress: http://mjauu.webblogg.se/

Cissi

Aaah okej...asså den är skit bra i 3D men de blev lite tråkigt faktiskt när vi radan hade sett den hehe...så ja den är KANON vanligt med de lovar ja =)



Ja kan byta med dig ;) men att sova borta de gillar ja inte alls...speciellt inte om man har sällskap :P



hehe...ja får typ ta de nästa vecka..känner inte att ja orkar sen ska ja ju till arbetsförmedlingen i morgon med...så de får bli lungt denna vecka =)

hehe jo du sa de...man ska inte dra ut på saker hörru :P'



Kram

2010-01-12 @ 19:18:00
Bloggadress: http://iissic.blogg.se/

Anonym

jaa jag vet :) jag känner mig helt lost och sitter och bloggar istället :P jag läser sahällsekonomi

2010-01-12 @ 19:37:01

Emelie N

Hello, hello! Den här gången kan jag ju faktiskt komma, men har inte hört något om festen :(. Kram

2010-01-18 @ 13:29:14

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0