gårkvällen i bilder

tog lite bilder igår, dock blev dem inte jättebra och det är inte jättemånga men det är någa.














som ni ser hade vi hur kul som helst och det var ett gäng helsköna människor här. inget alls att klaga på. tyvärr så skedde en mindre incident senare på kvällen som gjordes till en höna av en fjäder. riktigt tråkigt att någon vill förstöra för så många andra på det sättet. sjukt tråkigt.

det kunde ha blivit så bra. det kunde ha gått att reda ut. men nu är allt förstört. jag förstår inte hur man tänker när man förstör för så många andra människor utan att själva tänka ut vad man själv gjort för skada.

 

men vi stack i alla fall till morris sen där jag kunde ordna in oss allihop fast alla inte hade åldern inne. så det blev riktigt jävla bra sen! vi dansade och tog en öl och hade hur kul som helst.

 



Sophie

Vad roligt!

Där är ju Lindas kusin också :p

Och Fredrik!

2010-01-31 @ 23:27:22
Bloggadress: http://[email protected]

marie

blää, jag ser tjock ut på bilderna jue :( Kolla armarna på alla bilder :( suck!!

Haha det får allt bli en såndär bräda ;) Jag ska tjata hål i huvudet på mitt hjärta! :) Han måste vinna mer på pokern ;) hahah!!! Blev dock en hel del igår.. Så kanske flyttar det hem en sån till oss :D



Saknar dig!

2010-02-02 @ 11:29:43
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0