idag väntar städning...

javisst, idag också. ni läste rätt. känns som det är det enda jag gör när jag är ledig. men någon måste ju göra det. måste finkamma varje hörna också så jag hittar mina nycklar. vilken panik jag får annars. pinsamt.

sitter och ser andra avenyn nu. vad jag önskar att man kunde följa det från början och köpa en box eller nåt sånt för det är faktiskt ett bra program. jättebra faktiskt. men jag ser det så sällan att jag inte hänger med riktigt i det som händer. det är ju inte som våra bästa år direkt, där kan man missa programmet en månad och ändå veta exakt vad som har hänt. det har inte ens gått en dag. haha. sjukt egentligen.

sitter här och funderar på alla fynd jag gjorde igår. helt sjukt. kan knappt tro det. så oerhört bra. alla kläder jag tittat på när jag varit på gina tidigare i höst fanns på rea igår, i min storlek dessutom. varenda plagg. helt sjukt! är verkligen superglad.

ikväll verkar det som att vi ska hem till pauls mamma och fika lite. ska bli trevligt. ska se om jag ska baka någon kaka eller om vi ska köpa med oss pizza. det får paul bestämma!

nu ska jag börja rymma undan här så det är fint när han kommer hem.

tjingeling


Larissa

Hejsan!

När jag går in på din blogg så ser jag din header, har du provat klicka på F5 (uppdatera). Jag ser inget konstigt.

2010-01-21 @ 14:54:38
Bloggadress: http://sizz.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0