jag har suktat heeeela hösten och vintern



ända sedan i höstas har det funnits en speciell klocka som jag har tittat på och suktat efter i montrarna på ur&penn. varje gång vi har varit någonstans där en sån affär har funnits, så har jag gått in och tittat på den och drömt. men jag har inte köpt den för jag har tyckt att den var för dyr.

men idag gick jag in för att beundra den och den var på rea - HALVA PRISET, och då kunde jag inte låta bli. jag stod och tittade drömmande på den en stund och sen fick jag veta av butiksbiträdet att det bara fanns en kvar. det var ödet, jag köpte den!

i den här söta asken ligger min älskling:


och här är min underbaring!  


det blev lite knäppt med ljuset men det var den absolut bästa bilden jag kunde få fram!

vad tycker ni om den?


marie

hahaha vilken jääävla tur för mig att jag frågade fall du va lika inne på hello kitty! hahaha!! fast ändå tråkigt, du hade blivit supernöjd över min present annars, men nu valde jag något annat.. Jag hade hittat en klocka men vet inte om det va exakt den som du tittat på... men antagligen! hahahaha!! ddet var verkligen ödet! :D



Saknar dig men snaaaaart så :D

2010-01-26 @ 00:06:45
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

Cissi

Skit fiin =)

2010-01-26 @ 12:01:45
Bloggadress: http://iissic.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0