kuckelikuuuu. dags å vakna!!!



minsann. haha. inte vanligt att jag är uppe vid den här tiden kan jag säga. men jag har faktiskt inte ens gått och lagt mig om jag ska vara ärlig.
jag kände mig så pigg och upprymd när jag kom hem från jobbet att jag satte igång med ett träningspass på mitt wii och man blev trött, det kan jag lova. det är mitt nya spel ea sports active, skitbra är det! jag kan verkligen rekommendera det.

nu hade jag tänkt att hoppa in i duschen och sen plocka fram frukost till hjärtat. fast jag vet inte riktigt hur jag ska göra. för han har stängt av både kylen och frysen av någon anledning och satt ut all vår mat på balkongen. visst, den håller sig där för det är svinkallt men jag fattar inte varför han har gjort det ändå. han skulle ju bara frosta av frysen. menmen. han får fixa det sen när han gått upp!

efter han har gått till jobbet ska jag börja göra vid mej och så. och så kanske jag hinner se en film också och vila mej ett tag innan det är dags att köra till besiktningen med min pärla.
har hittat en lampa som är sönder ovanför registreringsskylten där bak, har två stycken där varav den ena är kass så jag var inne på statoil på vägen hem och köpte en ny lampa. ska försöka mig på att byta den själv imorgon, annars kanske man kan fjäska för besiktningsmannen att han kan visa hur jag ska göra. för bilen måste väl ändå gå igenom när dem ser att man fixat lampa och allt?!?!?!?

efter besiktningen så ska jag träffa becci i helsingborg. ska antagligen ta tåget dit. har planerat lite med paul, och efter hans jobb ska vi köra till citygross och handla mat. trevligt men lär bli jobbigt. men kände att det var bäst att jag tar tåget till hbg då så vi slipper ha två bilar där, det är bara onödigt.

har suttit nu en stund och betalat alla mina räkningar också, plus bredbandet som är en gemensam räkning och ekonomin denna månaden ser strålande ut! ska spara så mycket jag bara kan så mitt resekonto kan växa sig stort. vi har nämligen planerat att eventuellt åka utomlands tillsammans med malin och tobbe. det hade varit så himla skoj.

nej nu känner jag att jag blir långrandig här.
duschen kallar, den tycker nog att jag luktar svett efter träningen! :)

ciao!


marie

hrm... skulle inte vi åka utomlands?

2010-01-25 @ 09:32:45
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

Emilia

Jag hoppas du får en fin dag.. Gossen är sjuk så jag har fått stanna hemma.. Ps.. Lycka till med besiktningen =)

2010-01-25 @ 10:51:55
Bloggadress: http://nomorehope.blogg.se/

Cissi

hehe..ja tycker den ljusa är fin med =) jag ville ha en sån från början...



Hehe jo han råkade nog komma med på något kort :P

ja just ja =) men då är de klart man ska ha megapary =)) ja längtar så tills helgen, när vi ska ha vårat hehe =)

2010-01-25 @ 11:21:54
Bloggadress: http://iissic.blogg.se/

Katie

Nej, det blir väl inte samma sorts galenskaper då man är lite äldre :P



Ja, det är alltid skönt att träna, särskilt om man är pigg! Det är som lika bra att få det gjort på en gång :P

Vad mysigt att äta frukost tillsammans! Jag har så svårt att få i mig frukost på morgonen så jag brukar behöva lite sällskap som nästan kan tvinga i mig den :P Men om en vecka så är jag inflyttad i lägenheten så då borde det bli bättre!



Meningen idag var att jag skulle ta mig upp tidigt och sedan sticka iväg till universitetet för att få tag på litteratur, men jag sov alldeles för länge och nu känner jag mig på tok för lat för att göra det just precis nu. Jag får mig väl iväg lite senare skulle jag tro :P

2010-01-25 @ 12:36:07
Bloggadress: http://katie.blogg.se/

marie

okejokej :) Blev orolig där ett tag!! haha!! Meeen när planerar ni den resan med dem då?...



Baaah, hans pappa kommer hit snart å jag ser ut som skit! Jag tycker inte om sånt här! Jag ska sätta mig å pussla nu istället.. börja pussla ihop lite himmel.. haha!! liv!!!!!

Inte ALLS många dagar kvar nu ju! Va skaru ha på dig? Förersten, jag har sagt att vi kommer på fredag istället va? :D haha!! Kanske har jag glömt det, men hoppas att det är okej ändå! Jag kan ju hjälpa dig med att stdäa å sånt fall du vill :D



LOve!

2010-01-25 @ 14:50:17
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

jennie

Vi hade tänkt hetta SAXI!

Men eftersom det finns en Salong i skåne som heter salong Saxi så gick inte det:( tråkigt som fan!

Men vi får klura på något nytt, men bara så irreterande när man kommit på något man verkligen vill ha...

Tack så mycket, hoppas också det blir snyggt när allt är klart och på plats:))

Kram

2010-01-25 @ 15:16:02
Bloggadress: http://geekinfashion.blogg.se/

jennie

jag har sett Avatar:)) Sjukt bra är den!

Skrev till och med ett inlägg om filmen! Har du missat det heheh:P

kram

2010-01-25 @ 15:18:34
Bloggadress: http://geekinfashion.blogg.se/

Anonym

fast de är skoj om de händer på både och hehe ;)

Äter enligt gi-metoden. Ingen pasta, potatis eller ris. Äter mycke sallad & så .. finns receptböcker:)

2010-01-25 @ 15:35:21

Mjauu

Haha guud nej!



Okej va kul, och stort plus på bra lön. :P

Ja jag går sissta året nu, ska bli skönt att slippa skolan sen! :P

2010-01-25 @ 16:02:43
Bloggadress: http://mjauu.webblogg.se/

KAROLIN CHAMBEL

tack det var riktigt bra tips ska ha dom i åtanken :)



ge mig en favorit låt, behöver ny musik!!

2010-01-25 @ 17:16:59
Bloggadress: http://karolinchambel.blogspot.com

Jennie

Åh, utomlands <3

2010-01-25 @ 19:08:24
Bloggadress: http://nennsan.blogg.se/

Cissi

hehe hos mig med då :P

oj då :o men de är sånt som händer...som sagt tur att det fanns en i morgon...=)



I dag har ja fixat med massa papper skickat in jobbansökningar och varit på möte på arbetsförmedlingen...ALLT händer på samma dag..och i morgon har ja inget att göra..rätt komiskt :P

2010-01-25 @ 21:36:18
Bloggadress: http://iissic.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0