mysa till de?

gud va trött jag är på att vara ensam hemma nu. vill ju att min söta paul ska vara här hos mej. :( hela fredagskvällen och hela dagen på lördagen och natten där emellan var han och målade hos sin mamma, sen var tobbe och malin här, och nu idag har det varit gäster här som firat min födelsedag. och efter att gästerna åkte hem så stack paul till sin mamma igen för att slutföra, och här sitter jag nu - ensam och övergiven.

är riktigt less på det. saknar honom ju.
men han är väl på väg hem nu. om man skulle mysa till de och fixa lite sen kvällsmat, eller nattamat. kanske lite tända ljus. hihi. det ska jag fan göra. hoppas jag hinner innan han klampar in genom dörren.

ska ta foto. promise.

puss o kram


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0