på väg till sälen

bilresan gick som sagt jättebra, dock var det riktigt mycket snö och vi körde igenom en liten snöstorm men allt gick smidigt. vi stannade till på dalskidan och hämtade ut min och pauls skidutrustning - jag åker snowblades och han hämtade ut både komplett skidutrustning och snowboardutrustning. han är lika duktig på båda delar.

vi gick och la oss hyffsat tidigt, var helt slut. jag hade ju inte sovit nånting eftersom det var jobb på natten innan vi körde. sen dem 3 timmarna man fick i bilen var inte särskilt sköna om man säger så, man sover ju aldrig lika bra i bilen som man gör i en säng eller en soffa eller så.

här kommer lite sköna naturbilder från ditfärden:




även en video från färden upp till sälen fick jag ordnat:

och här är mina coola pjäxor!




Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0