pauls smällda bakruta

lovade ju att jag skulle visa hur pauls bakruta såg ut efter att den smällt.



Anna

Hela jag såg ut om ett knas på den bilden så huvudet fick ryka. :) haha



Har du haft en bra helg? Så att du shoppat lite, jättefina grejjer! Vi har väldigt lik smak du och jag i kläder. :)



Ja jag såg det, jo det är kanske ett tiotal personer som är med och tävlar. :)



Idag bär det iväg 10 mil norrut för mig där jag ska jobba med studio secrets, Loreals nya satsning med Linda Evangelista. Så hela dagen kommer det fixas med smink smink och åter smink. En nice dagmed andra ord! :)



Vad gör du idag då? :)

2010-01-26 @ 07:59:37
Bloggadress: http://qtee.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0