shopping of today!

jag kände liksom inte för att köra hem när jag fick veta att besiktningen inte blev av - jag var ju ute i bilen och körde påklädd och alla mina saker var packade, så jag körde på motorvägen mot lund. på vägen stannade jag till på center syd för att kolla in new yorker. det finns ju bara där och i malmö och man är inte där så ofta. men jag hittade inget direkt där. lite synd, för jag brukar alltid hitta en hel massa saker. något litet blev det dock.

svart bälte med nitar New Yorker 49:-

grå stickad långkofta Gina Tricot 49:-

lila t-shirt till paul New Yorker 49:-


svarta läderstövlar med fransar Din Sko 99:-


stickad långärmad tröja till paul New Yorker 79:-


svart tunn bolero med långa ärmar New Yorker 79:-



så med andra ord, inte så mycket när det gäller mej.
den här månaden har jag sparat undan en hel del pengar samt räknat ut vad resten av månaden kommer att kosta mig och lagt på lite, och sen har jag satt en summa som jag KAN använda till kläder utan att behöva ha dåligt samvete och den är inte spräckt än. hehe. men nu får det vara slut. resten av klädpotten ska sparas! :)

jag måste tacka Anna från mitt jobb som var snäll och hjälpte mig med att hålla upp kläderna så jag kunde fotografera det. gjorde det direkt när jag kom till kontoret, hade en hel del tid på mig innan jag skulle börja så det var ett perfekt tillfälle!

efter turen shoppingturen var jag hemma hos linda och barnen och hälsade på. mycket trevligt. det var inte bestämt utan blev spontant. mycket trevligt. man ses ju inte så ofta nu när jag flyttat upp dit och jag jobbar som jag gör, vilket är enormt tråkigt. men det finns inget man kan göra åt det tyvärr. :(

nu sitter jag på jobbet och planerar lördagen tillsammans med lisette. ska bli så himla skoj. längtar faktiskt riktigt mycket.
fast främst längtar jag till fredagkväll nu, för då kommer min älskade marie och hennes micke. det ska bli så himla härligt att träffas igen. har längtat nu ända sen det blev bestämt!

hur har eran dag varit idag?


måste bara lägga upp en ursöt bild på gosan också.

som vanligt låg hon och sov hos mej inatt, hon gör alltid det när jag är hemma!

så himla mysig är hon.

 



Sissi

fina köp! :)

2010-01-26 @ 19:15:15
Bloggadress: http://enligtsissi.blogg.se/

marie

jaa meeen gud inte sak jag använda den att torka med, bara det att orden kommer klinga så bra när jag läser dem att DU älskar att se MIG diska :P



Uppmuntrande när ni sover :P att du tänkte sådär på mig också ;) hahaa

2010-01-26 @ 19:32:20
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

Mjauu

Awe, jätte fina kläder du hitta :P Måste verkligen kolla den affären :)

Ansiktsmasken är speciellt bra om du har stora porer som jag, förminskar verkligen.



Jag är född 91 så är 19år, och ja längtar som fan tills studenten! :D

Btw, när är du född?

2010-01-26 @ 19:49:23
Bloggadress: http://mjauu.webblogg.se/

marie

jag vill dra till new yorker! jääklar va du shoppat det senaste. taskigt för mig att jag verkligen inte får köpa något nu :( blääääsch!!!



Absolut, klart vi vill ha mat! Jag vill iaf ;) jag vet vad du går för i köket :)

2010-01-26 @ 20:32:29
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

Lillasyzter

woow! snyggt!! har med shoppat idag :)

2010-01-26 @ 22:35:59
Bloggadress: http://lillsiz.blogg.se/

Sophie

haha eller hur, det är fan det bästa som finns :)

Skit snygga stövlar!!

Vart har du köpt dem?

2010-01-27 @ 07:51:34
Bloggadress: http://lifeassophie.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0