tråk tråk tråk

då var man alltså tillbaka på jobbet efter lite mer än en veckas semester, och det känns sådär att vara tillbaka kan jag säga. helt klart skoj att träffa alla och så, men jag har ju inte direkt varit borta länge så det känns liksom ändå som igår man var här. det känns inte alls som att man varit borta något. skitjobbigt och trist att det ska kännas så. man vill ju liksom komma tillbaka med ny glöd och arbetsvilja men antar att en vecka var för lite för att man skulle känna den glädjen att vara tillbaka.

det är grymt kallt ute. fast vi hade kallare uppe i sälen förra veckan så är det ändå sjukt kallt, det är otroligt vad kroppen vänjer sig vid att vi är hemma så man börjar frysa. första dagen tyckte jag det var riktigt varmt här hemma men inte nu inte. USCH säger jag bara.

såg förresten ett avsnitt av arga snickaren i förmiddags innan jag packade mina väskor till jobb och så. det är fan ett riktigt trevligt program. men ändå rätt så tråkigt, samma sak som alla andra inredningsprogram tycker jag. inte alls olikt bygglov tycker jag. visst han skäller lite på dem, men det gör ju inte programmet roligare som i alla fall jag kände att jag förväntade mig med tanke på programmets titel. menmen. ska säga till paul att titta på det så får han också säga vad han tycker, men han kommer väl antagligen att gilla det mycket bara för det. hehe.

 

nu ska jag börja stänga ner här i receptionen.

hoppas alla andra får en trevlig kväll, skänk en litent anke åt denna nattarbetare när ni lägger era söta huvuden på kuddarna ikväll!

 

kramar



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0