year of 2009

jag tycker faktiskt att 2009 var ett bra år överlag. är nöjd!
precis som alla andra så har även jag svarat på massa frågor i en lista som kommer här:

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag fick mitt första riktiga fasta heltidsjobb.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nopp, jagb tror inte på nyårslöften.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Yes, min kära underbara vän Jessica och hennes sambo Jeff fick en liten Jeffrey i september!
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.
5. Vilka länder besökte du? Hmm, jag var nog inte ens i danmark. Stannade hemma i Sverige som en annan enstöring.
6. Vad var din största framgång 2009? Att verkligen jobba mig fram till en heltidstjänst samt att jag har ändrat på mitt beteende och fått längre stubin vad gäller humöret.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Varför ska det alltid bara vara en dag? Ärligt talat så kommer jag inte på något speciellt datum sådär.
8. Vad var din största framgång 2009? Framgång? Vilken fråga. Jag vet inte.
9. Största misstaget? Att inte ha tagit tag i min hälsa och kropp tidigare.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Småförkyld och halsont osv har vi väl alla haft. Men jag har faktiskt legat med Svininfluensan i två veckor!
11. Bästa köpet? Min vackra blåa peugeot 206 cc
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och massa helt onödiga saker, egentligen så är det nog bilen om jag tänker efter.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Emilia har förändrat mitt liv. Hon har blivit en riktigt nära vän och det känns som om vi har känt varandra hur länge som helst.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? "ayo technology", "poker face", "svenne banan" och "tingaliin",
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både och. Svårt att svara på.  
16. Vad önskar du att du gjort mer?  Tränat och ätit sundare, och framförallt umgåtts med mina vänner.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Varit på dåligt humör och släppt in latmasken i mitt liv.
18. Hur tillbringar du julen? Jag tillbringade den tillsammans med min underbara familj och min älskade paul! Vi var hemma hos min mormor och morfar, men vi hann även med ett besök hos pauls mamma och hans bror!
19. Blev du kär i år? Nej, kan jag väl inte säga. Hade redan världens bästa och underbaraste Paul!
20. Favoritprogram på TV? Ensam mamma söker, Svenska hollywoodfruar, Bonde söker fru, Paradise hotel och sen har vi även sett legend of the seeker och merlin.
21. Bästa boken du läste i år? Flickan under gatan - Roslund&Hellström
22. Största musikaliska upptäckten? Lady Gaga har verkligen blivit stor, men för mig måste jag säga att det är Milow.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ärligt talat så minns jag inte, det är ett helt år sen.
25. Något du önskade dig men inte fick? Alla gånger. men det är inte heller något jag minns idag.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Hade kalas för min familj och släkt hemma hos mina föräldrar i svalöv.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Om jag fått mer stöd hemifrån med att ta tag i min vikt och min hälsa. Behöver kickas igång för att jag ska klara det, och så behöver jag framförallt stöd.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?  LEGGINGS, gud vad jag älskar det. Kommer gråta floder den dagen det modet försvinner, måtte det inte hända. :)
29. Vad fick dig att må bra? Att kunna se tillbaka på mitt liv och konstatera att jag verkligen har lyckats och kommit dit jag strävade efter att komma, trots svackor på vägen.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Varulven i New Moon, vad är det nu den skådisen heter?! Han är HOTHOTHOT!!!
31. Vem saknade du? Många vänner, vill inte nämna någon speciell utan jag saknade en hel del människor.
32. De bästa nya människorna du träffade? Emilia! Det finns så mycket bra att säga om henne.



saynoo1

Ha en super lördag!!

2010-01-02 @ 14:30:08
Bloggadress: http://hollywoodnews.blogspot.com

sofie

tack kära du :) det har varit en kanon start. hur var din? jadå lite ledig har vi nu annars kör vi så de rycker, själv går de bra på jobb? jag har ett år kvar nu :D härlig lista de där ;) kram

2010-01-02 @ 16:15:05
Bloggadress: http://hotstuffs.blogg.se/

Emilia

Tack för dom fina orden om mig.. Dom värmde =)

2010-01-03 @ 09:44:06
Bloggadress: http://nomorehope.blogg.se/

Elin

Tack för dina ord.

Hoppas du mår och har det bra.

Kram Elin

2010-01-03 @ 11:42:52
Bloggadress: http://elin-musik.bloggagratis.se

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0