alltid du ♥



jag är så oerhört tacksam att få leva mitt liv tillsammans med dig, paul.
det finns inget jag hellre vill än att vi ska vara lyckliga och glada tillsammans,
och det är vi ju. det gör så ont i mig att se dig må dåligt.
jag försöker att alltid finnas där för dig och ställa upp
med vadhelst du önskar, jag lyssnar när du behöver och vill prata och jag
kommer att stå bakom dig oavsett vad du bestämmer dig för.
det enda jag vet är att ditt beslut kommer inte att påverka det du och jag har
tillsammans. vi kommer att ordna det, det gör vi alltid.
försök istället att tänka framåt, det är snart semester och vi ska ha det
hur mysigt och roligt somhelst. snart, älskling.
snart ska vi vara lediga tillsammans, håll ut.
jag älskar dig mest av allt! ♥

bloggat från mobilen!



marie

Han har ju börjat jobba då så han måste kolla hur han jobbar.. Inte ens säkert att vi kommer åka ner, det beror på hur det blir med jobb å ledighet å sådär :) Men vi kan ju höra av oss i nästa vecka?!



2010-07-06 @ 21:09:05
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

Cissi

haha jasså? då kanske jag är lite duktig på att ta kort med min sketna mobil iaf då :P



Fint skrivet föresten :D

2010-07-06 @ 22:08:08
Bloggadress: http://iissic.blogg.se/

maddie

Aww så sött! :)



sv: jag tänkte faktiskt på dig när vi va i affären och såg alla Hello Kitty halsband, hehe :P

2010-07-06 @ 23:00:44
Bloggadress: http://princessmaddie.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0