massor att ta igen... (hifhof)

shit. jag har verkligen dåligt samvete nu över mitt dåliga bloggande den här helgen, men det har varit så himla mycket. vi har gjort mycket saker och det har hänt något precis hela tiden. om jag ska vara ärlig så har jag inte ens haft min dator igång. hehe.

ska försöka ta igen allt i bilder, för bilder har jag! :) men det är inte säkert att jag får med allt. hehe. men vi kör. i fredags så umgicks jag med therése. vi var på stranden och i stallet. hon följde med mig dit och tog lite bilder. så tänkte lägga upp några här. har även ett videoklipp! :)


han är verkligen en sjukt fin häst, är så himla glad att jag får rida honom!



Pernilla

Gud vad fin häst :)

Är det honom du rider nu?

kram

2010-07-07 @ 18:17:18

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0