nelly-paketet :)

nu har jag öppnat mitt paket från nelly och jag är supernöjd. tänkte visa er vad jag klickade hem:

2st färgglada linnen



vita shorts

jeansleggings med skinn framtill

svarta leggings med skinndetaljer på knäna

svarta leggings med skinndetaljer lite här och var

svarta leggings med skitsnygg spets längs sidorna

caprilånga jeansleggings


urgullig blommig klänning (som jag faktiskt tänkte spara till thailand)


rosa nageldekor



Cissi

NICE =)

riktigt snygga saker ju =)

Mitt kommer nog inte fören i nästa vecka suvärr, men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge ;)

Ja ska lägga upp allt så alla får se hur snygg ja kommer bli..haha

2010-07-02 @ 17:23:36
Bloggadress: http://iissic.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0