dagens planering!

nu har jag precis vaknat, sitter här i soffan och ser sex and the city. riktigt gott har jag sovit. dock inte så många timmar som jag önskat men det räcker helt klart.

 

så fort detta avsnittet är slut ska jag gå upp och klä på mig mina träningskläder och sen ta mig ner till gymet för lite träning. ska bli såå skönt. har längtat sen jag tränade sist. älskar att vara där och svettas. speciellt känslan efteråt. brukar känna mig så otroligt stolt över mig själv. :)

 

efter träningen blir det solning, vill ju ha lite färg tills på fredag, så ska sola imorgon också. min lillebror tar studenten på fredag och jag tänkte ha vita leggings på mig så jag vill ju man ska se lite skillnad på mina ben och leggingsen. haha. kommer definitivt visa outfiten på fredag, för jag har planerat den såå länge. älskar den!

 

när jag har solat ska jag köra hem och duscha och klä på mig, sen lite senare i eftermiddag ska jag och emilia antagligen till familia, jag måste ju köpa dem där vita leggingsen också. hehe. det äger jag faktiskt inga! konstigt nog.

måste hinna laga mat till mannen också, men det ska jag väl försöka där emellan nånstans.

 

nu ska jag byta om.

hur ser eran dag ut?

 

ciao!



Anna

Tack och tack!



Är du inne i en jobb period nu? Jag har själv tre natt pass på raken, en av klarad två kvar! :)

2010-06-09 @ 13:38:52
Bloggadress: http://qtee.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0