en kväll på stranden

när paul kom hem från jobbet hade jag fixat kylväska med korvar, korvbröd, ketchup, senap, rostad lök, bostongurka, jordgubbar och dricka. han bytte bara om, sen bar det av att köpa engångsgrill.

sjukt mysigt har vi haft det nere på stranden. och JAG HAR BADAT!!! tro det eller ej men det har jag. det var svinkallt och jag hade aldrig gjort det utan pauls hjälp. han stänkte på mig och sen var det knappt lönt att vara en mes längre, sen låg vi i vattnet och pratade och kramades en stund och hade hur mysigt som helst. 
åh vad jag älskar honom. ♥

 

vi bestämde oss för att köra ner till stranden imorgonkväll också om det är lika fint väder. men då ska vi nog bara ta fika med oss ner och äta middag hemma, sen avslutas nog kvällen med minigolf, om jag får bestämma! :)

 

nu ska vi se på film innan vi går och lägger oss.



Jennie

Gud så mysigt!!

2010-06-29 @ 13:22:11
Bloggadress: http://nennsan.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0