finally home

nu har jag nyss duschat. riktigt skönt. var och dömde en fotbollsmatch innan som HD, gick okej. inte strålande men fullt godkänt. har ju inte dömt själv på ganska länge, och man glömmer lätt hur svårt det är att se alla offside osv. skitsvårt är det. men jag tycker jag fixade det hyffsat idag. kände att det var längesen sist, men inte såå märkbart ändå.

när jag sen kom hem hämtade jag bara upp paul, så körde vi och solade. jätteskönt!

nu sitter vi här framför våra datorer och jag har nyss duschat som sagt. tänkte rensa lite jordgubbar nu och sen slänga mig på soffan och se en film och mysa!

ps. gosan har fortfarande inte tryckt ut några bebisar :(


Emilia

Sandra: Jo du gör mycket & det är jag oerhört tacksam för. Men min insida känns mörk. Känner mig ensam även bland folk. Svårt att finna dom rätta orden. Men jag hoppas du förstår hur jag menar. Massa kramar

2010-06-14 @ 22:23:56
Bloggadress: http://nomorehope.blogg.se/

maddie

Fasen va mysigt sen när kattbebisarna ploppar ut!! Vad är det för ras på din katt?

2010-06-14 @ 22:31:03
Bloggadress: http://princessmaddie.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0