handlelista á la Sandra

ni vet det där problemet att när man är och handlar så är det otroligt lätt att det slinker ner något onyttigt i korgen som man kan äta till helgen och så slutar det med att man käkar det på vägen hem i bilen?!

eller är det bara jag som är med om det jämt och ständigt?!

utan att ha hört era svar, så tror jag faktiskt inte att jag är ensam, långt ifrån faktiskt. :)

MEN, idag såg det ut såhär i min korg:

- 2 paprikor

- 2 bananer

- ½ gul vattenmelon

- 5 päron 
- nypotatis
- 1 knippe dill
- 1 burk mango chutney
- 1 liter jordgubbar
- 1 påse riven mozarella
- 1 burk créme fraiche
- 1 burk turkisk yoghurt
- 1 burk minimajs

vad sa ni nu då? snacka om att jag är stolt över mig själv. :)



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0