lekdag i hembygdsparken

idag har det varit en riktigt bra dag. jag har lekt med barnen i hembygdsparken. träffat linda och jennie också, sjukt roligt. fast dem skämdes lite när vi slängde upp mat från burgerking på bordet. haha. sjukt mycket mat! men alla blev mätta och belåtna i alla fall.

här kommer lite bilder från dagen:



emellan allt lek har jag även varit på ett sorts möte som jag hoppas kommer arta sig mycket väl inom den närmsta framtiden. vill inte avslöja alltför mycket än men jag tror att det kommer att bli kanon!

nu ska jag se lite på film och vila i en timme, sen är det dags att köra och döma innan man är fri och hålla kväll. ska antagligen sola också efter matchen, sjukt skönt! (pauls tur att bjuda på solningen)


Anonym

sommarbilder!

fina



Kom in och läs mitt senaste inlägg!



Ämne ; Vad är lycka?



www.djupa.blogg.se

2010-06-23 @ 20:40:09

Isabelle o Tuva

De var en härlig dag o rolig. Den översta bilden blev kanon. Tack för idag:)

2010-06-23 @ 20:47:03

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0