sex and the city :)

sex and the city, vilken jävla bra serie det är egentligen. kan inte fatta att jag inte har sett något avsnitt alls innan. inte förrän nu när film nummer 2 går på bio, så börjar jag se avsnitten från start.

 

jag är nu på säsong 6 och älskar det fortfarande. man ser verkligen allt som ligger bakom i tjejernas liv. har bara sett den första filmen innan och inser nu att jag inte förstod ett skit egentligen. men det blir nog lättare nu!

 



finns det någon tjej som INTE gillar det?



Sophie

Åh vart ser du avsnitten från början? :O JAg älskar verkligen den serien!

2010-06-09 @ 21:58:59
Bloggadress: http://lifeassophie.blogg.se/

Jennie

Nej det finns nog inte många tjejer som dissar sex & the city! Du MÅSTE bara se filmen!!

2010-06-10 @ 21:16:01

Sophie

Åh, fan vad kul!

Från vilken sida? :O

Jag har letat men inte hittat.

2010-06-14 @ 18:57:58
Bloggadress: http://lifeassophie.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0