uppe sent som vanligt...

jag har nyss vaknat nu, har blivit väckt några gånger av gosan men somnat om igen. nu är det dags att gå upp och börja städa lite, vi bestämde att vi skulle ta tag i det idag, paul tog toaletten igår så det är bara resten kvar, men det är inte så bara. hehe.

det känns som att gosan börjar "bädda" lite överallt nu och hitta en plats att föda på. hon är lite orolig och springer omkring och beter sig konstigt.
hoppas verkligen att hon trycker ut dem snart. onsdag eller torsdag när jag jobbar vill jag ju inte att dem ska komma. jag vill ju vara med, fick ju inte va det sist. hoppas kan jag ju göra!

nej nu ska jag gå upp och äta lite frukost!

ciao!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0