ännu mera från tradera

haha det rimmade kom jag på nu. haha. det var inte alls meningen, men komiskt! :)

när jag kom hem från jobbet i natt så fanns det flera paket i vår brevlåda, och superglad blev jag. hoppades att det skulle vara någon av dem två supersnygga handväskorna men det var det inte. :(
det kom några paket även idag, men ingen väska idag heller. snyft. men andra efterlängtade saker fanns där. tänkte dela med mig av mina fynd här, se och njut!

en liten minihandväska (egentligen sminkväska)


nattlinne, älskar mönstret


min älskade collegetröja som jag har likadan i blå som jag fått av paul


nitskärp som ursprungligen kommer från gina tricot


typ världens sötaste ring (ska börja använda det tänkte jag!)


en liten söt ask med supergulliga och fina saker i, vad tror ni där finns?


två halsband och ett armband med pärlor



snacka om att jag fyndat. hihi. allt detta kanske gick på 200 spänn sammanlagt. vilket smartass jag är, haha. tradera är fan ett riktigt bra påhitt! :)



Sophie

Vad söt väskan var!

2010-03-12 @ 15:54:03
Bloggadress: http://lifeassophie.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0