dagens outfit!

i morse kunde jag inte sova efter nattens jobb, fick sån dille på att sticka och simma. var verkligen sugen på de, och jag lyckades få med mig becca.
riktigt skönt var det. vi simmade 1000 meter på under timmen och det kändes jättebra. ska definitivt göra det ofta nu! I love it! efter simningen tog jag en nutrilett-shake hemma hos henne, sen körde vi upp till ikea en snabb sväng och jag fick köpt skålar till vår nya servis i köket. :)

såhär har jag sett ut idag:


tunika-t-shirt Ellos midjebälte med rosett H&M
strumpbyxor H&M over-knee stövlar Ellos



Becca

sv: Neej är det sant? Såg ni den igår?



Oh men du får säga ifall de är normala i storleken och så!

2010-03-04 @ 18:53:11
Bloggadress: http://isladebecca.blogg.se/

Becca

sv: Oh så mysigt :) Ser framemot det!

2010-03-04 @ 19:01:32
Bloggadress: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0