fredagen i ord + dagens outfit

ja gud, den här helgen har det definitivt shoppats mycket. kan kanske börja från början.

i fredags på dagen var vi en sväng på väla, paul skulle lämna tillbaka ett tangentbord som han ångrade sig att han köpt. då sprang vi en sväng in på gina tricot. och där hittade jag detta:




när vi sen kom hem så lagade vi mat. fläskfilé med mangochutney, mums! därefter var jag och emilia på maxi för att handla till hennes födelsedagsfirande som skulle äga rum på kvällen.
tyvärr blev det lite tjafs mellan mej och paul sen så jag stannade inte så länge. men såhär såg jag ut:


lång t-shirt H&M leggings H&M over-knee stövlar Ellos

ja, det var min fredag det! nästan i alla fall... mer kommer senare.


Malin Olsson

Säger bara: snygg tröja! den köpte jag med sist jag var på HM ;D

2010-03-29 @ 19:36:26

Emilia

Du va så fin i dom kläderna. Men nu tycker jag att du ska vakna =) Fast ioför sig, lätt för mig att säga som somna strax efter vårt samtal hehehee... Medans du fick fortsätta jobba på i mörka natten.. Puss

2010-03-30 @ 13:56:10
Bloggadress: http://nomorehope.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0