gårdagens domarkurs

igår gick jag upp tidigttidigt för att åka till helsingborg och gå på domarkurs hela dagen. såg verkligen fram emot det eftersom det var med massa andra tjejer, och det är ju inte så ofta man träffar andra tjejer i såna sammanhang tyvärr.

men jag blev sjukt besviken. kände inte att kursen gav mig något överhuvudtaget. diskussionerna var helt fel. allt riktade sig mer till nybörjare och det är ju inte jag.
om det kommer vara likadant nästa år så kommer jag att be om att få gå kursen tillsammans med killarna istället. det ger i alla fall mig mer!

trevligt var det i alla fall att träffa alla tjejerna. det var väl positivt iaf, och maten var god!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0