konstig helg

den här helgen som vi har befunnit oss i borås för att hälsa på vänner har varit väldigt konstig. vet inte riktigt vad jag ska säga. en del var trevligt, andra saker var mindre trevliga. här är lite bilder i alla fall:

paul bygger på deras pussel dem hade upplagt på golvet

jag ♥ älskling (underbart)


fett drag var det på utestället vi var på.

(tyvärr var jag och paul ganska trötta, men det förstår väl vilken normal människa som helst att vi var, speciellt med tanke på att vi knappt sovit,
men det verkade vara en bra ställe iaf)


älskade fina paul!



oooh, sen måste jag bara berätta.
när jag var på systembolaget på fredagen så såg jag en riktigt cool ölflaska som jag bara var tvungen att köpa för att smaka om den var god, och den var ljuvlig. dock var det bara jag som tyckte det så man kanske ska köpa den i fortsättningen så man får ha den ifred?!

plastflaska var det dessutom, praktiskt som fan. sailor beer



marie

skulle du vilja vara vänlig å tabort kortet på mig å micke? Vi tycker inte att det va bra så vi vill inte ha det på internet.

2010-03-31 @ 13:39:54
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0