meningslöst ?

sitter här i sängen och ser klart ett avsnitt av tre kronor. är i mitten av säsong 2 nu och jag älskar det!

borde egentligen gå upp nu och göra vid mig inför jobbet men jag orkar verkligen inte. har absolut ingen lust. men man måste tyvärr. skulle egentligen kört in om hm också på vägen för att köpa hårfärg men det lär jag inte hinna. får ta det på onsdag istället efter att jag har simmat. :)

gud va meningslöst detta inlägget känns egentligen. har inget att berätta.

ha en bra dag allihop!


Becca

sv: Just de ja. Får se ifall jag kan då, ska till Svalöv imorgon med Ploppsen, och förmodligen stanna där.

2010-03-15 @ 18:35:15
Bloggadress: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0