bad update = summer is here :)

den här helgen har jag haft så himla mycket att göra att jag inte har haft tid att ha datorn igång ens. det har gått i ett kör hela tiden, massa med mysiga och roliga saker har jag haft för mig och stressigt har det varit en del stunder. men det har varit en bra helg på det stora hela!

kommer därför att uppdatera med massor av inlägg nu innan jag går och lägger mig för att uppdatera, för det har minsann tagits en hel del bilder den här helgen!

men det som är enormt glädjande är i alla fall är att det verkligen känns att sommaren är här. försommaren i alla fall. det är varmt, solen skiner och allt är kanon. man kan göra mycket roliga saker utomhus och sommarskorna är framtagna ur garderoben och man behöver inte ha jacka.

i väntan på uppdatering om vad jag haft för mig i helgen bjuder jag på en underbar temperaturbild från bilen!



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0