dunderförkylning och dåligt väder

vaknade igår med en dunderförkylning och igårnatt var det sjukt dåligt väder med blåst och skit. och nu nyss när jag vaknade så spöregnade det och det är värsta stormen ute. vill inte vara ute inatt, men vad gör man inte. är ju ledig imorgon. men förkylning är fan inte kul, men får köra in om apoteket på vägen till jobbet.

fan om jag börjar bli sjuk för det har jag varken råd eller lust till. :(

nej nu ska jag gå upp och äta något, kanske känns lite bättre då.


maddie

jobbigt me förkylning!



sv: nagellacket e från Hm 29 kr (tror jag?). haha jasså jag tror ändå att du kan bli vigare om du stretchar mkt och ofta ;)

2010-05-25 @ 17:04:37
Bloggadress: http://princessmaddie.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0