filmtips: Legion

igår såg jag och paul en bra film som jag tänkte tipsa er att se. gillade den skarpt.

ärligt så var det med blandade känslor jag såg den när jag förstod vad den handlade om och vad den gick ut på, det var inte alls som jag väntat mig. jag hade bara sett filmpostern innan och inte alls läst om den så jag hade bara skapat mig en uppfattning om vad jag trodde det var för typ av film utifrån bilden, och det stämde inte alls överens. inte på långa vägar faktiskt.
men jag gillade filmen. den var cool, och det kommer en tvåa. den kommer att inväntas och längtas efter, det är en sak som är säker. kan knappt bärga mig.

ps. om ni inte gillar övernaturliga filmer så är detta nog inget för er!



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0