gäspgäsp godmorgon gäääsp!

känner mig riktigt trött, har ju bara sovit typ 3 ½ timme eller nåt sånt, men det finns ingen tid till att ligga och lata sig nu. hehe. har precis hoppat i mina ridbyxor och ska iväg till stallet. ska vara där senast om 40 minuter, men måste hinna tanka på vägen också.

har jäääättemånga ärenden idag. puh, hur ska jag hinna med allt?! men det måste jag, har inget val, det måste hinnas med.

sen ska jag även göra en sak idag som jag är sjukt stolt över, men det berättar jag inte förrän senare när jag har gjort det, för om det inte hinns med blir jag så besviken på mig själv att jag berättat det för alla. men ni kanske kan gissa?! ;)

håll utkik här senare idag, tänkte ta bilder på den söta hästkraken också! ;)

 

nu måste jag köra.

 

tjingeling!



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0