glädjande besked idag!

pga. skadan i mitt bröst och min dunderförkylning så var jag tvungen att avboka min match jag skulle dömt imorgon. tråkigt men sant. skulle ha dömt oldboys, haha. har aldrig gjort det innan och jag tror det hade varit en upplevelse och bra erfarenhet. och roligt såklart!

besviken över det hela åkte jag till jobbet. och väl här fick jag ett samtal som gjorde mig superglad. på lördag ska jag gå som assisterande till en kvinnlig kollega i division 2 för damer i lund innan jobbet. ser verkligen fram emot det. hoppas det är strålande väder också! :)

nu ska jag lägga ifrån mig mobilen och läsa vidare i min häntextra!

ledig imorgon, yeah!

OBS!!! bloggat från mobilen!



Sophie

haha lätt, vi borde kanske bilda klubb :P

Fast det var nästan så att jag inte hittade in eller ut från lund, det var nämligen nova jag var på. Där är ju sjukt bra affärer!

2010-05-25 @ 20:07:56
Bloggadress: http://lifeassophie.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0