godmorgon!

skitvarmt väder ute, men inte så vackert - grått är rätta ordet. men dock varmt! bra väder enligt mig.

jag har nyss vaknat, idag blir det stallet utan ägaren. nervös är jag, tänk om det händer nåt. men det går nog bra, jag vet ju att jag kan. men ändå...

ska ta och få i mig lite frukost först och packa träningsväskan, för det blir minsann friskis och svettis idag med, men det blir nog inte förrän senare i eftermiddag. vi får se när det blir. men det blir i alla fall!

och idag ska jag minsann ta foto på hästen, vilket jag glömde igår eftersom jag hade mobilen i bilen. men det blir andra bullar idag!

nu ska jag se det andra avsnittet av säsong 1 - sex and the city. har faktiskt inte sett något avsnitt alls mer än det allra första igår av den serien. tycker det är dags nu när andra filmen kommer på bio. måste ju hänga med. hehe. så jag ska se alla avsnitt var det tänkt. hehe. har ju dem här hemma, så fattar egentligen inte vad jag har väntat på. men nu kallar de soffan och tvn.

vad ska ni hitta på idag då?


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0