idag - jobb!

sitter just nu och funderar på om man skulle ta en sväng ner på gymet innan jobbet eller om jag helt enkelt ska vila från det idag, det har ju varit rätt hårt nu i två dagar.
kanske ska koncentrera mig på att göra någon nyttig mat till jobbet istället. vi får se.

blev skitglad innan, paul ringde. vi har planerat att göra något riktigt mysigt i helgen. vad har vi inte riktigt bestämt än. men något speciellt som vi inte gör alltid annars som bio och sånt tråkigt, det ska det bli i alla fall.
han blev så himla glad igår när han kom hem från extrajobbet typ vid halv tolv på natten, och där var helt städat överallt. jag städade toaletten, dammsög, våttorkade golven och städade undan precis överallt. fick värsta rycket. men han fick skuldkänslor. och det var lite det som var meningen kanske, nej men det känns bra att han fick det!

nu ska jag ordna med alla saker inför midsommar så jag kan göra inbjudningar och skriva ut sen och skicka. har ordnat alla adresser och så. nu ska bara inbjudningskort göras! ser fram emot det som fan!

nu ska jag packa och göra mat, hoppar nog gymet. får bli en lång promenad i svalöv imorgon innan jobbet, sen kan jag gymma alla dagar i helgen när jag är ledig! längtar...

hur ser eran dag ut?


Jennie

Tack:) Själv tycker ja det känns bättre när det växt ut lite. haha:)

2010-05-19 @ 19:22:31
Bloggadress: http://geekinfashion.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0