shoppat vårmode

idag var jag väldigt tidig i lund inför mitt arbetspass, men hade ett ärende på nova att uträtta innan. och när jag springer förbi gina tricot ser jag att dem har spring sale och jag var bara tvungen att kika in en snabb sväng och där hittade jag något riktigt prisvärt och bra.

 

sailormodet nu i vår är egentligen inget för mig. har inte ett enda plagg som kan passa in på det, fast det finns hur mycket som helst ute i butikerna.

men nu hittade jag det perfekta, så även jag kan hänga med på den fronten!

 


49 kronor som hittat?!



Sabina

oj det var ett bra kap du gjorde :p

2010-05-02 @ 10:58:37
Bloggadress: http://missmalmberg.blogspot.com

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0